Що потрібно для вступу до Асоціації?

Шановні колеги!

Ми висловлюємо Вам свою подяку за інтерес до нашої організації та її діяльності. Українська Асоціація фізичної терапії (Асоціація) є всеукраїнською професійною громадською організацією, яка була заснована у 2007 році, як неурядова громадська організація. Метою організації є формувати та сприяти розвиткові професії “фізичний терапевт” в Україні.

З 2011 року Асоціація є повноправним членом Світової Фізіотерапії World Physiotherapy (WP) та Європейського регіону Світової Фізіотерапії (ER-WP)WP визнає Асоціацію, як єдиний офіційний голос фізичної терапії в Україні та покладає на неї відповідальність за встановлення стандартів освіти і практичної діяльності фізичної терапії в Україні. Роль Асоціації гарантувати відповідність процесів впровадження і контролю стандартів освіти та практичної діяльності, а також забезпечення відповідності цим стандартам тим, хто бажає займатись практичною діяльністю фізичної терапії в Україні.

Асоціація на Загальних зборах WP має право голосу з питань, що стосуються міжнародної політики. Ми приймаємо цю політику WP та працюємо на досягнення стандартів практичної діяльності і освіти, описаних у заявах та керівних принципах WP. Від імені усіх членів Асоціації ми здійснюємо дії на захист професії фізичний терапевт.

Членство у Асоціації – це підтвердження Вашої професійної кваліфікації та ексклюзивне право на використання назви професії “фізичний терапевт” в Україні.

Ключові події у світі:

8 вересня, Всесвітній день фізичної терапії – це одна з подій, яка сприяє розвитку професії і дає можливість фізичним терапевтам підвищити рівень обізнаності людей про важливий внесок професії, який вона робить для того, щоб усі мали достатньо руху та були незалежними.

Конгрес WP – Найбільша професійна міжнародна подія фізичної терапії, яка відбувається один раз на 2 роки. Конгрес, це можливість зустрітись з усім світом фізичної терапії.

Загальні збори WP – це звітно-виборні збори, що відбуваються один раз на 4 роки. На загальних зборах WP обирають керівні органи, розглядають, обговорюють та затверджують документи діяльності WP та політики фізичної терапії.

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

З 2023 року буде скасовано дві категорії членства, категорія В – студенти та категорія D – партнери. Таке рішення обумовлено тим, що в Україні зареєстровано та функціонують професійні та студентські організації, які об’єднують для захисту, розвитку та діяльності різних фахівців згідно їхніх професійних інтересів та освітніх кваліфікацій. А починаючи з 2022 року розгляд поданих заяв на вступ до членів УАФТ буде здійснено лише для кандидатів на категорію А – фізичні терапевти та С – асистенти фізичного терапевта.

Члени Асоціації категорії В – студенти та категорії D – партнери зможуть продовжити своє членство на 2022 рік підтвердивши його у листопаді 2021 року. Відсутність підтвердження членства від цих категорій у листопаді 2021 року, припиняє їх членство в УАФТ з 2022 року, без можливості його відновлення під час квартального оновлення Реєстру Асоціації.

Процедура набуття членства в Асоціації

Вступ до нашої організації є на добровільній основі та передбачає проходження ряд вступних процедур, які висвітленні нижче. Перед вступом до Асоціації та подачі документів, рекомендуємо детально ознайомитись з Статутом Асоціації, Етичним кодексом та професійною поведінкою фізичного терапевта в Україні, Сферою професійної діяльності фізичного терапевта в Україні та Положенням про членство в Асоціації. Розгляд заяв на вступ до членів Асоціації відбувається один раз на квартал у період оновлення Реєстру Асоціації.

1. Особи, які бажають набути членства в Асоціації, повинні подати/ надіслати до Правління Асоціації власноручно (тобто від руки) написану заяву (приклад оформлення заяви). Дійсною вважається заява, яка була написана не пізніше ніж за 6 (шість) місяців, до дати подачі заяви.

2. Подати/ надіслати копії супроводжуючих документів, зокрема:

  • копії сторінок паспорта, на яких є дійсна фотографія власника, його прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, серія та номер цього документа, дата видачі та місце проживання;
  • копію ідентифікаційного номера;
  • копії документів про вищу освіту:
    • диплом про вищу освіту рівня бакалавр/спеціаліст та додаток до нього;
    • диплом про вищу освіту рівня спеціаліст або магістр та додаток до нього;
    • за бажанням копії інших посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, які заявник бажає подати додатково.
  • для іноземців або осіб без громадянства копію документа, що підтверджує право на проживання в Україні та копію документа, що підтверджує володіння державною мовою або її розуміння в обсязі, достатньому для спілкування.

УВАГА! Усі документи, включно із заявою подаються/ надсилаються в електронному вигляді у форматі .pdf або іншого формату (напр. .jpeg.tiff.png) на нашу електронну пошту: rehabl@ukr.net. Копії документів повинні бути скановані або сфотографовані, чіткі, розбірливі та у повному форматі. Правління залишає за собою право у випадку недостатніх чи неточних даних зобов’язувати заявника надавати йому додаткові чи підтверджуючі документи його особистості та/ або професійної кваліфікації.

3. Зареєструватись на сайті

УВАГА! Під час реєстрації на сайті, система надсилає на вказану вами електронну адресу лист з посиланням, за яким потрібно перейти для активації вашого облікового запису, якщо цього не зробити, ваш обліковий запис не буде активовано. Не рідко, такий лист може потрапити до скрині “Спам”. Якщо ви зареєструвались, але вам не прийшов лист для активації вашого облікового запису, просимо перевірити точність вказаної електронної адреси та скриньку “Спам”. У випадку відсутності у ваших скриньках відповідного листа для активації вашого облікового запису або якщо у вас виникнуть труднощі пов’язані із реєстрацією на сайті чи будь які інші технічні питання, просимо нас про це повідомити.

4. Заповнити розгорнуту анкету у “Мій профіль” натиснувши на “Змінити мої дані”.

5. За поданими копіями документів, заявнику пропонується категорія членства в Асоціації.

УВАГА! членам категорії D доступ до ресурсу Physioplus непередбачено.

6. Заявник повинен надати згоду на пропоновану йому/ їй категорію членства (для надання згоди, достатньо у зворотному електронному листі у довільній формі написати, що Ви згідний/ згідна з присвоєною категорією). У випадку незгоди заявника з категорією членства в Асоціації, проводяться консультації та повторний розгляд поданих копій документів.

7. Після отримання від заявника згоди на категорію членства в Асоціації, у “Мій профіль”, буде надано доступ до процедури набуття членства/ сплати вступного та членського внеску. Розмір вступного та членського внеску щорічно затверджується Правлінням Асоціації.

Правлінням Асоціації затверджено такий розмір вступного та членського внеску на 2022 рік.

вступний внесок (сплачується разово при вступі) – 400 грн.
категорія А – 400 грн.
категорія В – без сплати
категорія C – 400 грн.
категорія D – 400 грн.
категорія E – без сплати
категорія F – без сплати

8. Після отримання підтвердження/сплату внесків, протягом квартального оновлення Реєстру Асоціації проводиться реєстрація нового члена Асоціації, яка у себе включає:

Надсилаючи ці, та інші дані, Ви даєте даю згоду на обробку і використання персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних».

Усі питання, які викликають у Вас потребу у додатковому 
роз’ясненні щодо вступу та членства в Асоціації просимо надсилати 
на нашу електронну адресу 
rehabl@ukr.net

Дякуємо за співпрацю!