Що потрібно для вступу до Асоціації?

Шановні колеги!
Ми висловлюємо Вам свою подяку за інтерес до нашої організації та її діяльності. Українська Асоціація фізичної терапії (далі – Асоціація) є всеукраїнською професійною громадською організацією та єдиним уповноваженим представником професії “фізичний терапевт” в Україні. Головною метою організації є формувати та сприяти розвиткові професії “фізичний терапевт”. Вступ до нашої організації є на добровільній основі та передбачає проходження ряд вступних процедур, які висвітленні нижче. Перед вступом до Асоціації та подачі документів, рекомендуємо детально ознайомитись з статутом Асоціації, етичним кодексом фізичного терапевта в Україні та принципами яких дотримується Асоціація. Розгляд заяв на вступ до членів Асоціації відбувається один раз на квартал у період оновлення Реєстру Асоціації.

Процедура набуття членства в Асоціації

1. Особи, які бажають набути членства в Асоціації, повинні подати/ надіслати до Правління Асоціації власноручно (тобто від руки) написану заяву (приклад оформлення заяви). Дійсною вважається заява, яка була написана не пізніше ніж за 6 (шість) місяців, до дати подачі заяви.

2. Подати/ надіслати копії супроводжуючих документів, зокрема:

  • копії сторінок паспорта, на яких є дійсна фотографія власника, його прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, серія та номер цього документа, дата видачі та місце проживання;
  • копію ідентифікаційного номера;
  • копії документів про вищу освіту (за наявності):
    • диплом про вищу освіту рівня бакалавр та додаток до нього;
    • диплом про вищу освіту рівня спеціаліст або магістр та додаток до нього;
    • за бажанням копії інших посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, які заявник бажає подати додатково.
  • для студентів копію довідки з місця навчання (напр. копію студентського квитка).

УВАГА! Усі документи, включно із заявою подаються/ надсилаються в електронному вигляді у форматі .pdf або іншого формату (напр. .jpeg.tiff.png) на нашу електронну пошту: rehabl@ukr.net. Копії документів повинні бути скановані або сфотографовані, чіткі, розбірливі та у повному форматі. Правління залишає за собою право у випадку недостатніх чи неточних даних зобов’язувати заявника надавати йому додаткові чи підтверджуючі документи його особистості та/ або професійної кваліфікації.

3. Зареєструватись на сайті.

УВАГА! Під час реєстрації на сайті, система надсилає на вказану вами електронну адресу лист з посиланням, за яким потрібно перейти для активації вашого облікового запису, якщо цього не зробити, ваш обліковий запис не буде активовано. Не рідко, такий лист може потрапити до скрині “Спам”. Якщо ви зареєструвались, але вам не прийшов лист для активації вашого облікового запису, просимо перевірити точність вказаної електронної адреси та скриньку “Спам”. У випадку відсутності у ваших скриньках відповідного листа для активації вашого облікового запису або якщо у вас виникнуть труднощі пов’язані із реєстрацією на сайті чи будь які інші технічні питання, просимо нас про це повідомити.

4. За поданими копіями документів, заявнику пропонується категорія членства в Асоціації.

5. Заявник повинен надати згоду на пропоновану йому/ їй категорію членства (для надання згоди, достатньо у зворотному електронному листі у довільній формі написати, що Ви згідний/ згідна з присвоєною категорією). У випадку незгоди заявника з категорією членства в Асоціації, проводяться консультації та повторний розгляд поданих копій документів.

6. Після отримання від заявника згоди на категорію членства в Асоціації, у “Мій профіль”, буде надано доступ до процедури набуття членства.

  • Категорії А, С та D сплачують внески у розмірі 200 грн. вступний + 200 грн. членський за період членства на 2020р. загалом 400 грн., слідуючи процедурі сплати внесків, яка буде доступною у період квартального оновлення Реєстру Асоціації.
  • Категорії B, E та F вступний та членський внески не сплачують і набувають членства після отримання від них згоди на категорію членства в Асоціації.

7. На підставі отриманих від заявника підтверджень (або їх відсутності) про сплату внесків/ категорію членства, Правління Асоціації приймає рішення про прийняття (або неприйняття) особи у члени Асоціації. Повідомлення про рішення Правління Асоціації надсилається заявнику на його електронну пошту.

8. Після рішення Правління Асоціації про прийняття у члени Асоціації, протягом квартального оновлення Реєстру Асоціації проводиться реєстрація нового члена Асоціації, яка у себе включає:

Надсилаючи ці, та інші дані, Ви даєте даю згоду на обробку і використання персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних».

Усі питання, які викликають у Вас потребу у додатковому 
роз’ясненні щодо вступу та членства в Асоціації просимо надсилати 
на нашу електронну адресу 
rehabl@ukr.net

Дякуємо за співпрацю!