Новини

04.07.2017

Тренінг "Нейрореабілітація"

З 25 по 28 вересня 2017р. (І частина) та з 23 по 26 жовтня 2017р. (ІІ частина) в рамках проекту USAID TEAM Україна відбудеться тренінг «Нейрореабілітація»

Детальніше »

04.06.2017

Ювілейні Загальні збори

1-2 червня 2017 р. у Львові відбулись Ювілейні Загальні збори Української Асоціації фізичної терапії з нагоди 10-ї річниці заснування Асоціації

Детальніше »

23.02.2017

Нові документи регуляції професії фізичний терапевт

документи, які стосуються регуляції професії фізичний терапевт в Україні: - кваліфікаційна характеристика; - назва освітньої спеціальності.

Детальніше »

09.09.2016

Зміни до Класифікатора професій

До Класифікатора професій внесено професійну назву ФІЗИЧНИЙ ТЕРАПЕВТ!!!

Детальніше »

12.08.2016

Новий інформаційний посібник

Вийшов з друку посібник українською мовою "Настанови Світової Конфедерації фізичної терапії для розвитку системи законодавства/регулювання/визнання професії фізичних терапевтів"

Детальніше »

Залишити повідомлення




Будь ласка, порахуйте 8 + 6.

Що потрібно для вступу до Асоціації?

Шановні друзі!
Ми висловлюємо Вам свою подяку за інтерес до нашої організації та її діяльності. Українська Асоціація фізичної терапії є всеукраїнською професійною громадськю організацією головною метою якої є формувати, сприяти розвиткові професії "фізична терапія". Вступ до нашої оганізації є на добровільній основі та передбачає проходження ряд вступних процедур, які висвітленні нижче. Перед вступом до Асоціації та подачі документів, рекомендуємо детально ознайомитись з основними документами та принципами яких дотримується Асоціація.


Процедура подачі документів на вступ до Асоціації

1. Особи, які бажають набути членства у Асоціації, повинні подати до Правління Асоціації власноручно (тобто від руки) написану заяву (приклад оформлення заяви).
Дійсною вважається заява, яка була написана не пізніше ніж за 6 (шість) місяців, до дати подачі заяви.

2. Подати копії супроводжуючих документів, зокрема:

  • копії сторінок паспорта, на яких є дійсна фотографія власника, його прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, серія та номер цього документа, дата видачі та місце проживання;
  • копію ідентифікаційного номера;
  • копії документів про вищу освіту (за наявності):
    • диплом про вищу освіту рівня бакалавр;
    • диплом про вищу освіту рівня спеціаліст або магістр;
    • додатки до дипломів;
    • за бажанням копії інших посвідчень, свідоцтв, сертифікатів, які заявник бажає подати додатково.
 
УВАГА! Усі документи, включно із заявою подаються в електронному вигляді у форматі .pdf або іншого формату (напр. .jpeg; .tiff; .png) на нашу електронну пошту: rehabl@ukr.net. Копії документів повинні бути скановані, чіткі та розбірливі. Правління залишає за собою право у випадку недостатніх чи неточних даних зобов’язувати заявника надавати йому додаткові чи підтверджуючі документи його особистості та/або професійної кваліфікації.

3. Після отриманная усіх документів від завника, Правління Асоціації один раз на квартал розглядає та приймає рішення про прийняття (або неприйняття) особи в члени Асоціації з присвоєнням відповідної категорії членства. Повідомлення про рішення Правління надсилається заявнику на його електронну пошту.

4. З моменту прийняття відповідного рішення про прийом в члени Асоціації, заявнику надаються реквізити для сплати вступного внеску. Внесок повинен бути сплачений протягом квартального оновлення Реєстру.

5. Після сплати вступного внеску Правління Асоціації протягом квартального оновлення Реєстру Асоціації проводить реєстрацію нового члена Асоціації, яка включає в себе:



Надсилаючи ці, та інші дані, Ви даєте даю згоду на обробку і використання персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних».


Усі питання, які викликають у Вас потребу у додатковому
роз'ясненні щодо втступу та членства в Асоціації просимо надсилати
на нашу електронну адресу rehabl@ukr.net


Дякуємо за співпрацю!